راهنمای استفاده از سایت


راهنمای ثبت نام
درخواست همکاری
راهنمای خرید از سایت
پیگیری سفارشات
جستجوی پوستر دیوای در سایت

 

راهنمای ثبت نام


  کاربر گرامی ابتدا وارد سایت http://www.bambooposter.com شوید پس از ورود جهت استفاده ازامکانات سایت باید دارای حساب کاربری باشید بنابراین با ورود به قسمت ثبت نام ادامه دهید.







پس از ورود به قسمت ثبت نام ،نام و نام خانوادگی و ایمیل و شماره تلفن خود را وارد نموده و یک کلمه عبور طبق قوانین مشخص شده وارد نمایید سپس گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.







پس از ثبت نام شما به صورت خودکار با نام کاربری ایجاد شده مانند تصویر وارد سایت خواهید شد و به عنوان یک کاربر میتوانید از امکانات سایت استفاده کنید.(ابتدای صفحه)




 

 

درخواست همکاری

 

چنانچه قصد خرید از سایت را به عنوان یک همکار داریدو میخواهید از امکانات و قیمت های همکاران سایت بهره مند شوید گزینه ی درخواست همکاری را از منوی اصلی انتخاب نمایید.







در صفحه ی بازشده نام فروشگاه و آدرس کامل، تلفن و همچنین نام مدیریت فروشگاه را وارد نمایید و روی دکمه ارسال کلیک کنید، درخواست شما ثبت میگردد و پس از بررسی درصورت تایید، به عنوان همکار میتوانید وارد سایت شوید.(ابتدای صفحه)




 

راهنمای خرید از سایت

 

جهت خرید محصول موردنظر خود از سایت، گزینه آلبوم تصاویر را از منوی اصلی انتخاب نموده تا انواع پوستر دیواری های موجود نمایش داده شود.







دسته مورد نظر خودرا انتخاب نمایید.







مطابق تصویریک طرح از دسته پوستر دیواری ویژه اتاق خواب انتخاب کرده ایم.








پس از انتخاب نام پوستردیواری مورد نظر خود وارد صفحه ای میشوید که در آن باید ابعاد و نوع کاغذ مورد نظر خود را وارد نمایید،پس از تکمیل باکس های مشخص شده، قیمت به صورت خودکار محاسبه شده ونمایش داده میشود. 







در این مرحله میتوانید با حرکت دادن نشانگر موس روی تصویر پوستر دیواری ،ویا کلیک بر روی علامت افزایش سایز (در تصویر مشخص شده)  عکس را با نمای نزدیک و جزییات بیشتر مشاهده کنید.







اکنون با فشردن دکمه خرید، وارد مرحله خرید و سفارش کالای مورد نظر خود شوید.





به عدد یک اضافه شده به سبد خریدتان در قسمت بالا و سمت چپ تصویر دقت کنید، با کلیک بر روی آن میتوانید تعداد خرید و مبالغ آن را مشاهده کنید و با فشردن دکمه نهایی سازی خرید به  صفحه ی بعدی منتقل میشوید.



  

در این صفحه نام ، ابعاد و قیمت محصولات موردنظرتان را میتوانید مشاهده کنید و جهت ادامه فرایند خرید دکمه ثبت سفارش و ادامه را انتخاب نمایید.






در این پنجره باید ادرس دقیق خود را جهت ثبت سفارش وارد نمایید و سپس دکمه ذخیره رافشار دهید.







در این قسمت میتوانید ادرس وارد شده ازمرحله قبل را تایید نماید یا با انتخاب گزینه تعریف ادرس ،ادرس جدیدی را وارد نمایید. با فشردن دکمه نهایی سازی خردی وارد مرحله پرداخت میشوید.






در این مرحله پس از تایید قیمت با فشردن دکمه پرداخت میتوانید به درگاه بانک متصل شوید.





در این قسمت مشخصات کارت مبدا را بادقت واردکنید و در صورت اطمینان از صحت اطلاعات مندرج دکمه پرداخت را انتخاب نمایید.
(
ابتدای صفحه)



 

 

پیگیری سفارشات



 

جستجوی پوستر دیوای در سایت


شما میتوانید شماره عکس را از نام پوستر و یا از روی خود تصویر برداشته و جهت بازدید مجدد تصویر ، آن را در قسمت جستجوی سایت وارد نموده و با فشردن دکمه جستجو (علامت ذره بین)  عکس مورد نظر خود را پیدا نمایید.







نمونه ای از جستجوی تصویر




اکنون میتوانید با فشردن دکمه بک مرورگر خود به صفحه قبلی بازگردید.(ابتدای صفحه)